Yay!

New Books / Permalink / 0
I dag är det ju som alla vet den 25:e och löningsdag. Härligt tycker många och sjukt kul tycker jag. Och det pga av flera anledningar. Men den roligaste är ju så klart böcker ;)
 
En av mina absoluta favoritförfattare Josephine Angelini, Författren av Starcrossed serien, kommer som så många vet ut med en ny bok nu i månadsskiftet. Några siter har satt datumet för boken till den 1:e september medans andra har satt datumet till den 28:e augusti. Och jag kan ju inte riktigt vänta på sånt här hehe, så jag förbeställde boken, SÅ klart! ;) 
MEN det roligaste av allt är ju att jag fick boken IDAG ! :D Hahah! Det är ju lite roligt att man får boken före många andra, sen kanske alla vi som förbeställt den fått den i förtid? men ändock är det sjukt kul så jag måste plöja den  jag håller på med för att få beta av denna! 
 
Jag kan tänka mig att många av er är nyfikna nu och boken heter Trial By Fire och handlar om Häxor!
 
Älskar omslaget dessutom!

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top