Bokhyllan H

Books / Permalink / 0
Nu är det dags för mig att åter igen berätta vad jag har på bokhyllan fast denna gång under bokstaven H! :)
 
Half Bad - Sally Green
Hidden - Sophie Jordan
Hex Hall - Rachel Hawkins
Halo - Alexandra Ardonetto
Hades - Josephine Angelini
Helena - Josephine Angelini
Hungerspelen - Suzanne Collins
Hobbiten - J.R.R Tolkien
Halvvägs till graven - Jeanine Frost
 

Mycket bra böcker här! ;)
 
Lästa: 6st , Hex hall, Hidden, Hades, Helena, Hungerspelen och Hobbiten.
Svenska: 5st
Engelska: 4st
Fantasy: Alla :)
Favorit: Det finns många här av mina favorit serier så därför säger jag Hungerspelen tillsammans med Hades och Helena :)
Gillade minst: Tyckte ingen var dålig men jag tyckte att Hobbiten kändes aldeles för mycket som en barn saga för min smak.
Längtar mest till att läsa av dom olästa:  Halo, jag har hört att den ska vara riktigt bra!
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top