Följare

Allmänt / Permalink / 0
Jag måste bara säga att jag har haft bloggen i lite mer än 2 år och jag började med typ 2 följare. Men på senare tid har detta växt och nu snittar jag på (nästan alltid) 10 besökare om dagen och det gör mig så lycklig!
Jag är så glad att ni fortsätter läsa min blogg och följa mig och jag hoppas att detta kommer fortsätta. Ni har hjälpt min blogg att växa och det är jag så tacksam för!
 
Därför tänker jag också ta lite önskemål och åsikter, har ni något som jag skulle behöva tänka på, frågor eller kanske önskemål på hur jag ska göra en del saker så får ni supergärna kommentera detta! :)
 
Jag vill i alla fall tacka alla er underbara följare för att ni följer min blogg och verkar stanna hos mig! :)
Ni förgyller min dag!
:D
 
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top