Harry Potter

Lisa Rekommenderar / Permalink / 0
I sommras så läste jag om några utav dom första Harry Potterböckerna och såhär runt jul blir man ju alltid sjukt sugen på att läsa dom igen! Men runt jul hade jag ju inte tid så det tog jag mig nu i stället! Så nu läste jag om bok 4 Harry Potter och den flammande bägaren.
 
Alltså dessa är ju så sjukt bra och mellan böckerna så hinner jag glömma hur bra och roliga dom är så att det alltid liksom blir en glad överraskning. Jag känner mig nästan euforisk när jag läser dessa underbart skrivna böcker som jag spenderade mååånga nätter med att läsa under min tidiga tonårs period.
Jag tillhör ju dom som verkligen är uppvuxen med dessa böcker, tror jag läste första för första gången när jag var typ 10-11, som är samma ålder som Harry var i.
 
Älskar dessa böcker!
Tänker dock lugna mig lite innan jag läser nästa igen.. Kanske blir i mars någon gång. Nu har jag ju tre böcker kvar i serien att läsa om och det tänker jag i alla fall ha gjort innan 2015 är över! :)
 
Dessutom så ska jag önska mig den underbara engelska special edition boxen när jag fyller år så kanske jag läser resten av böckerna på engelska :)  
 
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top