Juni

Books / Permalink / 0
 
Och nu är det Juni månad som återigen har nått sitt slut, kan inte fatta att tiden går såhär fort? hah
Jag vet inte om jag fortfarande är kvar lite i min lässvacka, om jag haft mycket annat att göra eller om jag bara läser sjukt söligt för det har inte blivit så många böcker denna månad. Förhoppningsvis får jag mer tid under semestern nu i juli ;)  Men jag iaf läst dessa: 
 
 
   
  
 
 
The Assassin and the Underworld - Sarah J Maas
The Assassin and the Empire - Sarah J Maas
Unravel Me -Tahereh Mafi
The Lost Hero - Rick Riordan
Panic - Lauren oliver
The Raven Boys - Maggie Stiefvater
Looking for Alaska - John Green 
 
 
 
 
Lästa: 7st
Engelska: 7st
Antal lästa sidor: 2293
Avslutade serier: 0st
Kort noveller: 2st
Ny Påbörjad serie: 2st 
Bästa: The Lost Hero, ingenting slår ju Rick Riordan och Percy Jackssons värld ;)
Dåligast: Panic tror jag då jag förväntat mig mkt mer.
Största överraskningen: The Raven Boys, trodde inte jag skulle vara så sjukt fängslad av den som jag blev! :)
Omläsning: Ingen
 
Sen så har jag fått en ARC på en bok som en av mina bästa vänner har skivit som jag ska börja läsa på i dag också. En fantasy som helt klart kan vara något i min smak! :)
Meddelar i Juli sammanfattningen vad jag tycker om den! :)

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top