Födelsedag

New Books / Permalink / 0
Jag fick ändå lite böcker i födelsedagspresent när jag fyllde i förra veckan. Och här var böckerna jag fick:
 
 
 

Rovfåglarnas tid - Elisabeth Nemer
Hon är en av mina favoritförfattare när det gäller Historical Romance :)
 

Odins barn - Siri Pettersen
Denna bok har jag hört mycket gott om och en del påstår att den är Norges motsvarighet till Cirkeln när det gäller Ungdomsfantasy. Hoppas verkligen denna tjocka bok är bra?! :)
 
 

Vampire Academy series - Richelle Mead
Denna är jag nog nästan gladast över. Har dessa böcker på svenska men efter att ha läst Bloodlines på engelska så inser jag att jag borde nog köpa dessa på engelska och sen så fick jag dom nu i stället!
Kan knappt låta bli att ge mig direkt på dessa böcker men jag ska försöka läsa lite annat först.
Helt klart min favorit serie (efter Harry Potter)
 
Jag fick dessutom lite pengar som jag tror att jag ska spendera på att köpa special edition-boxen av
Harry Potter serien. Den är så vacker, den vill jag ha! :)
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top