Förskalv och Efterskalv

Lisa Rekommenderar, recensioner / Permalink / 0
Jag har nu läst ytterligare en bok av Sylvia Day (det är nog egentligen två böcker som dom sedan slog ihop.
Här har ni handlingen för Förskalv och Efterskalv:
 
Never mix business with pleasure. Never bring politics into the bedroom. In a way I did both when I took Jackson Rutledge as a lover. I can't say I wasn't warned.
Two years later, he was back. Walking into a deal I'd worked hard to close. Under the tutelage of Lei Yeung, one of the sharpest businesswomen in New York, I had picked up a thing or two since Jax walked away. I wasn't the girl he once knew, but he hadn't changed. Unlike the last time we'd drifted into each other's lives, I knew exactly what I was dealing with... and how addictive his touch could be.
The inner circle of glamour, sex, and privilege was Jax's playground--but this time, I knew the rules of the game. In the cutthroat business world, one adage rules all: keep your enemies close and your ex-lovers closer...
 
Jag älskar Sylva Days kärleksböcker! Tidigare har jag bara läst dom som är lite mer historiska, men denna utspelar sig i nutid och är, som hennes böcker alltid är, riktigt bra.
Fängslande och full med kärlek och bara underbar att läsa. Sen så gillar jag att hon inte är en blyg författare utan inkluderar mycket sexscener :)
 
Denna handlar lite om det rika överklasslivet i New York och dom fördelar och nackdelar som det kan medfara för ett förhållande.
Jag måste säga att denna faktiskt påminner mig en del om 50 shades fast man tar bort all BDSM och Christians jobbiga kontrollbehovs-sida.
 
Jag gillade denna skarpt och den har gjort mig sugen att ge mig på Crossfire serien!
Denna bok får ett betyg på 4 av 5 :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top