Paket!

New Books / Permalink / 2
Jag fick paket häromdagen från Aldibris :) vilken lycka!
 
Här är dom böckerna som jag beställde hem denna gång, inte alla på rean dock :) 
 
 
Under the never sky(#1) - Veronica Rossi
De odödligas regler (The Immortal Rules #1) - Julie Kagawa
Mind Games (#1) Kiersten white
The selection stories, the prince and the guard (#0,5/#2,5) - Kiera Cass
Thouch of frost (#1) - Jennifer Estep
 
Det är vekrligen många böcker som jag längtat till. Bland annat är ju The Selection Stories en av dom jag ville ha allra hellst! men ska försöka vänta med att läsa den lite så att jag fortfarande kommer ihåg lite utav vad som 
händer när The One kommer ut.
Jag har också längtat en del efter a toucht of frost som handlar om mythos academy. Kanske lite vampire academy stuk fast med mytologier, det kommer jag verkligen gilla! ;) 
 
Och dessutom så finns det visst fler i min familj som gillar när det kommer nya böcker! ;)
 
 
#1 - - Petra:

Åh, Touch of Frost är SÅ bra! Jag läste nyss ut sista boken i serien, och det är min favoritserie (efter Harry Potter såklart) just nu. Hoppas du gillar! :) Och att du gillar dem andra böckerna med. :)

Svar: åh vad härligt! Jag hoppas att du har rätt för jag har varit sugen på att läsa den här boken länge :) !
Lisa

#2 - - Emma:

De odödligas regler är riktigt bra! Touch of Frost också, har läst tre böcker i serien och tycker mycket om dem. Hoppas du tycker om böckerna:)

Svar: Jag har hört en hel del om de odödligas regler med lite blandade åsikter så den ska bli intressant att läsa! åH ja jag hoppas verkligen att den är bra :) för touch of frost är en serie jag verkligen velat läsa länge :)
Lisa

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top