Januari

Books / Permalink / 0
Jaa nu lider Januari mot sitt slut och helt otroligt nog så har jag läst 10 böcker i januari... det har nog aldrig hänt mig förut att jag läst så många böcker på 1 månad. Och detta trotts att jag inte har haft tid att läsa lika mycket den senaste veckan. Känner mig lite småstolt faktiskt, även fast några av böckerna har varit ganska korta (typ fantastic beasts).
 
City of Glas - Cassandra Clare
Drama - Sylvia Day
Reqviem - Lauren Oliver
Fantastic Beasts and where to find them - J K Rowling
The Selection - Kiera Cass
pojken som kallades det - Dave Pelzer
A feast for crows - George R R Martin
Legend - Marie Lu
The Maze Runner - James Dashner
Hex Hall - Rachel Hawkins
 
Så att läsa 60 böcker i år kanske inte är helt omöjligt ändå.. Får nog öka på det antalet om det här blir för lätt.
 
Jag tror i alla fall inte att jag kommer lyckas läsa så här många böcker nästa månad för efter the Fault in our stars ska jag nog läsa clockwork angel och den är nästna 500 sidor lång så det lär ju ta lite tid. Men böcker är kul så det gör inget ;)
 
Så nu får vi hoppas på att Februari går lika bra som januari och att det ska sluta snöa någon jävla gång!

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top