Once

Lisa Rekommenderar, recensioner / Permalink / 0
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och läst uppföljaren till boken Eve, nämligen Once av Anna Carey.
Det tog ett helt år efter att jag läst första boken innan jag kände för att fortsätta på denna serie.
Pga eventuella spoilers så får ni ingen handling utan den får ni kolla upp djälva på Goodreads.
 
Jag tyckte i alla fall att denna bok hade ett helt okej tempo. Den var från och till ganska spännande och äntligen tyckte jag att Eve tuffade till sig lite. Hon var ganska fjompig och svag i den första boken men i denna är hon betydligt tuffare och kämpar mer för andra som har det svårt.
 
Det finns några ganska stora "plot twists" i boken som verkligen gör en chokad samtidigt som det kanske inte är i nivå med "plot twists" från ex Throne of glas eller Game of thrones.
 
Jag tyckte att boken var väldigt lättläst och till viss del fänglsande. Handlingen tycker jag är helt okej och i vissa fall riktigt intressant. Jag kommer definitivt läsa den sista någon gång snart! :)
 
Jag vet inte om jag tycker denna serie är sjukt bra men jag tycker helt klart den är okej och läsvärd!
Därför får denna ett betyg på 3 av 5 :)
 
 
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top