Har ju glömt...

Books / Permalink / 0
... att berätta att jag köpt ett Game of Thrones pussel :D
I 3D dessutom! :D
 
Så jag håller på att pussla en helt del, det är dock sjukt många bitar så det kommer nog ta ett tag ;)
Man ska alltså bygga upp först hela westeros och sedan så lägger man på ett pussel som ska föreställa bara land i typ skumgummi och sedan sätter man upp borgar där städerna ska vara. Sjukt coolt tycker jag och som den GoT nörd jag är blev jag superlycklig när min sambo tyckte jag skulle köpa denna ^^
Här är länken till Coolstuff där jag köpte den:
 
 
Än så länge så är norden klar och jag har äntligen lyckats sätta ihop stora delar av Westeros med varandra, men jag har fortfarande mycket kvar!

Så här ser det ut när jag bygger, Katten vill gärna hjälpa till att leta bitar! :) (dock är detta någon vecka sedan då många fler bitar sitter ihop nu)
 
Så klart så får ni en updatering när jag är färdig sen :)

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top