September

Books / Permalink / 0
September torkan borde vi knappt prata om, det är finsamt att jag läst såhär lite böcker!
Till mitt försvar har dom varit feta och sedan den 14e september har jag läst Queen of Shadows vilket jag har cirka 150 sidor kvar på. Här är i alla fall dom böcker jag hunnit med i September:
 
 
 
 
The Blood of Olympus - Rick Riordan
Heir of Fire - Sarah J Maas
 
 
     
      
 
 
Lästa: 2st
Engelska: 2st
Antal lästa sidor:1078st
 (Har läst 500 sidor Queen of Shadows också ;)
Avslutade serier: 1st
Kort noveller: 0st
Ny Påbörjad serie: 0st 
Bästa: BÅDA!!!!
Dåligast: Ingen!
Största överraskningen: Att det skulle vara ett så bra slut på The Blood of Olympus som det faktiskt var
Omläsning: Ingen
 
 
Känner att det knappt var värt att lägga upp deta inlägg denna månad....
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top