Karaktärer som får mig att skratta

Books / Permalink / 0
Det finns ju en hel del roliga karaktärer i böckerna man läser men jag kan säga att det finns fem extra som verkligen får mig att skratta rakt ut. Så här har ni dom i nummerordning ;)
 
 
5. Ron Wealsey
Ron Weasley från Harry potter serien har alltid fått mig att skratta med sina konstiga kommentarer och udda sett att se saker på. Sen så är det alltid sjukt kul att läsa om när Ron blir rädd som typ för spindlarna hehehe :P
 
4. Sophie Mercer
Sohpie Mercer från Hex Hall triologion är så sjukt rolig och hon säger saker rakt ut som hon kanske skulle ha tänkt sig för innan hon sa. Riktigt rolig karaktär iaf ;)
 
3. Fred & George Weasley
Åter igen så väljer jag Harry Potter karaktärer och dessutom Weasleys. Men dessa tvillingbörder är ju dom roligaste tvillingarna ever. Scenen när dom i femte boken lämnade skolan efter att ha ställt till det duktigt för Professor Umbridge gjorde så att jag gapskrattade.Sjukt rolig duo detta!
 
2. America Singer
FrånThe Selection serien är en väldigt rättfram tjej som skojjar en hel del och är enligt mig väldigt rolig. Jag har skrattat rakt ut åt henne många gånger. Speciellt den gånger då hon förstår att det var Prinsen Maxon hon skällde ut kvällen innan! Sjukt pinsamt och hysteriskt roligt!
 
1. Rosemarie Hathaway
Denna brutta är helt klart min favorit när det gäller dryga och roliga kommentarer och det bästa är ju att hon verkligen har svar på tal till allt! Dryga killar som dumma skurkar och föredetta ondskefulla pojkvänner, alla får dryga kommenatrer av den där bruden ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top