The Elite, mini review

Lisa Rekommenderar, recensioner / Permalink / 0
Nu har jag läst färdigt the Elite. När jag väl började i gårkväll kunde jag inte sluta för äns sent i natt. Så sjukt bra bok.
Hela the selection serien handlar om kärlek och dom event man kanske måste ta sig förbi för att kunna känna den och hur kluven man kan vara när man har två personer man känner att man faktiskt älskar.
En stor del till att jag älskar serien är för att den kanske inte är deppig hela tiden med en massa action utan mellan varven så blir man irriterad på att (huvudkaraktären) America inte ser vilken kille som faktiskt är bäst för henne och mellan varven så kan man skratta rakt ut. 
Visst händer det en del läskiga saker som rebellerna står för men det gör bara boken bättre att det inte är så mycket av det och det gör mig faktiskt ganska glad. 
 
 
I alla fall, The Elite tar vid 1 vecka efter the selection slutar och man kastas direkt in i kärleken och Americas liv på palatset. The Elite är precis lika bra som the Selection och man kan verkligen inte lägga ner boken. Så nu får jag vänta och se vad som händer ända tills maj då den sista boken kommer ut. Tråkigt men jag LÄNGTAR! :D
 
Boken får i alla fall ett betyg på 5 av 5, precis som del 1 fick och jag har verkligen en ny favorit serie här! :D
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top