City of Glas

Lisa Rekommenderar, recensioner / Permalink / 0
Nu har jag äntligen läst klart City of Glas vilket är nummer tre i serien The Mortal INstruments av Cassandra Clare. 
Det har tagit mig ett tag eftersom jag hade en lässvacka i mitten och och dessutom en Paus för att läsa Nyckeln. 
 
Boken var tyvärr lite seg i början, det hände absolut saker som var väsentliga för storyn och sådär men trotts det tyckte jag att det tog typ 200 sidor innan jag kunde känna att jag ville läsa mer för att det var så spännande. Jag tyckte samma sak om City of Ashes ( nummer två i serien) så det kanske är på det sättet som Cassandra Clare bygger upp sina böcker. Trotts detta så tyckte jag boken var riktigt bra. Jag vill inte spoila något för dom som inte har läst den här boken eller någon av dom tidigare så därför kommer jag inte säga mer utan bara rekomendera att läsa den ! 
 
City of Glas får ett betyg på 4 av 5 från mig. 
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top