Spell Bound - mini rev

Lisa Rekommenderar, recensioner / Permalink / 0
Nu har jag läst färdigt serien om skolan Hex Hall skriven av Rachel Hawkins. 
 
Den här serien har varit en så sjukt bra serie och för er som vill läsa handlingen så får ni googla för jag orkar inte fixa detta just nu :) 
 
I alla fall så tycker jag att det var ett riktigt bra slut på serien och boken i sig var verkligen bra. Dock tyckte jag nog att den här boken var den sämsta utav alla tre i serien. (tidigare böcker Hex Hall och Demonglass)
Vet inte varför jag tycker så men något har gjort att jag inte riktigt varit lika sugen på att läsa denna som dom andra. Man kastades direkt in där bok nummer två slutade och efter det var den verkligen handlingsfull och man fick några chocker genom bokens gång, men den var inte lika fängslande som tidigare.
 
Men som alltid så älskar jag Sophie och hennes sätt att försöka ta allting med ett skämt. 
Jag gillar slutet (trotts att en huvudperson dör *snyft*) och tycker verkligen att man får ett väldigt bra avslut. Sen så är egetnligen inte den här boken den sista utan det finns en som heter School Spirit och som handlar om Jenna (tror jag).
 
Allt som att så får boken 3,5 i betyg av mig ! :D
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top