Prodigy

Lisa Rekommenderar, recensioner / Permalink / 0
Jag har just läst ut prodigy av Marie Lu och eftersom det är sent blir det en snabb recension. Och dessutom finns handlingen här för er som är intresserade!
 
Jag tyckte Legend var tokbra när jag läste den för några månader sedan och jag måste säga att Prodigy har varit precis lika bra. Det var en period i början när jag tyckte att det inte riktigt var lika bra, men så fort all action kom igång igen så blev den åter igen riktigt bra. 
Älska June! hon är så cool som er allting och så sjukt smart, med hennes hjärna skulle man ju glida genom skolan på ett bananskal! 
Day måste jag säga har vunnit mitt hjärta mer den här gången. att få läsa om hur heartbroke han blir av Tess och hur fångad han är av June och hur mycket han älskar sin bror... jag beundrar den här grabben och att han i den här boken visar så mycket kännslor och jag älskar hans kapitel!
 
Den här serien har verkligen fångat mitt intresse då det är en blandning av spionage och revolt och fruktansvärt mycket bra action. Sen att man slipper den där vanliga kärlekstriangeln, visst att det finns utomstående med som försöker blanda sig i även fast June och Day inte har någon plats för dom, det gillar jag. Måste en tjej alltid stå mitt emellan två killar? 
 
I alla fall boken var riktigt bra och förutom att jag tappade intresset 50 sidor där i mitten har jag absolut inget att gnälla på, så boken får ett betyg på 4 av 5 och jag ska se till att läsa upplösningen i den tredje delen Champion snart.
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top