The Best of Me

Lisa Rekommenderar, recensioner / Permalink / 0
Nu har jag läst ut boken The best of me skriven av Nicholas Sparks.
 
Boken var riktigt bra. Jag vet inte vad jag ska säga för slutet chockade mig lite. Det var inte alls som man förväntade sig, men det var inte dåligt på något sätt heller. Hela boken var väldigt fängslande och efter bara 10 sidor så var man så inne i den att man bara ville läsa mer. Sen så fick man följa många olika personer i kapitlen och det gör ju att man får mer info och bättre förståelse för vad som händer.
 
The best of me var verkligen en äkta kärleks historia men ändå så komplicerad som kärlek är i verkliga livet. Det var verkligen en riktigt riktigt bra bok. Jag känner att jag inte kan tillägga så mycket mer utan att förstöra för andra som kanske inte har läst den. 
 
Så mitt betyg på den här boken blir 4,5 av 5 och jag säger bara LÄS DEN!
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top