Bokhyllan L

Books / Permalink / 0
Hej hej nu är jag tillbaka igen efter min underbart sköna semester. Lite bilder kanske kommer sen om jag orkar ;)
Jag tänker iaf börja med vad som finns i min bokhylla på bokstaven L så här direkt efter semestern. Recensionerna får komma sen helt enkelt!
 
 
 
Lord John and the private matter - Diana Gabaldon
Legend - Marie Lu
Lament - Maggie Stiefvater
Löftet - Richelle Mead
Ljudet av ditt hjärta - Stephanie Meyer
Little bee - Chris Cleave 
Levande död i dallas - Charlaine Harris
 
Lästa: 4st
Svenska: 4st
Engelska: 3st
Fantasy: 6st
Olästa: 3st , Lament, Lord John och Little be
Favorit: Löftet, Jag älskar ju Vampire academy!
Gillade minst:  Död i dallas, Jag gillar ju serien om Soockie Stackhouse men av dessa är nog den sämst. 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top