Juli

Books / Permalink / 0
Dock skönt att man kommit in i vardagen igen efter semester. Det ända jag är lite besviken på är såklart att jag inte kommer hinna läsa så här mycket böcker någon annan månad detta år.. :( Här är iaf dom böckerna jag läst i Juli:
 
 
 
Half-Blood  -  Jennifer L Armentrout
Slända i Bärnsten  -  Diana Gabaldon
The Demigod Files  -  Rick Riordan
World After  -  Susan Ee
The Son of Neptune - Rick Riordan
End of Days  -  Susan Ee
Graceling  -  Kristin Cashore
The Mark of Athena  - Rick Riordan
The Ocean at the end of the Lane  -  Neil Gaiman
 
 
 
 
 
 
Lästa: 9st
Engelska: 8st
Antal lästa sidor: 3236 st
 (dock bara halva Slända i Bärnsten, annars hade det blivit 3636st)
Avslutade serier: 1st
Kort noveller: 1st (om man räknar demigod files som 1)
Ny Påbörjad serie: 2st 
Bästa: Det blir tufft denna månad för jag har läst mycket bra, men jag måste nog ändå säga World After och End of Days ;) Sjukt bra serie!
Dåligast: The Ocean at the end of the lane. Jag förstår inte vad all "the fuss is about"...
Största överraskningen: Graceling, trodde inte att den skulle vara riktigt sådär bra ;)
Omläsning: Ingen
 
 
 
 
 
 
Sen så läste jag min kompis fantasy bok (som jag berättade om i Junis wrap-up) Och den var så sjukt bra!
Tyvärr är den ju inte färdig men jisses vad jag ska göra reklam för den och se till så att den blir släppt när den väl är det! Jag älskade den! :)
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top