London

Allmänt, New Books / Permalink / 0
Som ni vet så var jag i London under semestern. Och så klart kunde jag inte låta bli att åka på Harry Potter Warnerbros studios. Det var helt underbart fränt och coolt och jag är så nöjd över att ha varit där. Kommer garanterat åka dit igen!
 
Så jag fick ju lite Harry Potter Souvernier med mig och dessutom så spenderade jag mina sista pund (mynt som man inte kan växla in här hemma) på att köpa en bok och det fick bli Red Queen av Victoria Aveyard. I övrigt måste jag säga att jag var lite besviken på bokhandlarna i London, det var inte så billigt som jag trodde att det skulle vara :(
 
Men här kommer en bild på det jag fick med mig hem :)
 
 
 
 
#Gryffindoortröja #Maraudersmapmugg #Chokladgroda #RedQueen
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top