Boktyckes läsutmaning

New Books / Permalink / 1
För er som var med i Boktyckes läsutmaning 2014 så kanske ni också såg att jag vann den tävlingen ^^,
Jag är fortfarande helt överlycklig för jag vinner typ aldrig sånna här tävlingar eller jul på grönalund eller sånt. :)
 
Jag valde i alla fall ett överrasknings paket och det var super excalterande att få ett paket och inte veta vad som var i! Dessa böcker var i alla fall dom jag fick:
 
Tempest  - Julie Cross
Steelheart - Brandon Sanderson
Heist society - Ally Carter
 
Dessa ska bli riktigt inressanta att läsa! Jag har speciellt hört mycket bra om Brandon Sanderson så den ser jag lite extra fram emot ;)
Tack så mycket för Böckerna och Godisen Anna! :)
#1 - - Anna - Boktycke:

Varsågod! Ser fram emot din recension på Steelheart :)

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top