Nytt

New Books / Permalink / 1
Jag fick ju (precis om dom flesta andra) en del presentkort i julklapp. Och ett var ju på en bokhandel, så tålmodig som jag är väntade jag tills nu, när jag visste att boken jag var ute efter hade kommit ut, innan jag handlade upp hela presentkortet ;)
Dessa två böcker blev det:
 
 
 
 
Systrars öde (Tha Cahill sisters serie #3) av Jessica Spotswood-
Jag har längtat efter den här boken hela hösten och nu ska den äntligen (snart iaf) läsas!
 
Finnickin of the Rock av Melina Marchetta -
Jag har läst Jellicoe Road av denna författare och jag har hört mycket bra om denna bok också så det ska bli kul att prova på denna någon gång framöver :)
 
 
 
Lätt att ta en bild för övrigt när min katt ska vara med hela tiden ;)
 
 
 
 
#1 - - Klara:

Vilka fina böcker! Jag skulle inte ha något emot att ha dem i min hylla. Jag vill läsa båda två. :)

Svar: Ja visst är dom! :) Jag tycker omslagen för Systrarna Cahill serien är så sjukt vackra! :)
Lisa

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top