City of Lost Souls

Lisa Rekommenderar, recensioner / Permalink / 0
Nu har jag ÄNTLIGEN helt läst ut City of lost Souls (bok 5) av Cassandra Clare. Det tog mig ett tag eftersom att jag inte tycker The Mortal Instruments serien int är speciellt bra. Ända anledningen till att jag läsaer färdigt denna är för att jag vill veta hur det hela slutar.
 
Därför blir det inte heller någon lång review. Jag tyckte boken var helt okej och jämfört med City of Fallen Angels (bok 4) som var sjukt tråkigt. Men denna var ändå lite intressant genom hela boken. Början var ju inte så actionfylld direkt men den var ändå intressant. Och sen såklart så slutar denna bok jätte intressant så att man bara vill dyka direkt på nästa bok. 
 
Allt som allt så tyckte jag boken var helt okej och nu är jag faktiskt liite sugen på att läsa nästa, dels för att denna gjort mig taggad och dels för att det är den sista boken, ÄNTLIGEN ;) 
 
Denna bok får ett betyg på 3 av 5 stjärnor av mig och jag tänker inte rekommendera denna serie till någon eftersom att jag tycker att den är så ojämn... :) 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top