Februari 2015

Books / Permalink / 0
Då var Februari åter slut och trotts att detta är min favorit bok månad med rean och skitväder så att man måste vara inne och läsa så är det i år en månad där jag känner att jag haft tendenser till en lässvacka. Trotts detta har jag hunnit läsa en del böcker :)
 
 
The Fiery Heart - Richelle Mead
Northanger Abbey - Jane Austen
Silver Shadows - Richelle Mead
I am number four - Pittacus Lore
Siege and Storm - Leigh Bardugo
The Ruby Circle - Richelle Mead
The Power of Six - Pittacus Lore
City of Lost Souls - Cassandra Clare
 
 
 
 
 
 
 
 
Lästa: 8st
Engelska: 8st
Avslutade serier: 1st
Ny Påbörjad serie: 1st 
Bästa: Helt klart böckerna i Bloodlines serien! Kan dock inte välja ;)
Dåligast: City of Lost Souls, läser bara för att avsluta den där jäkla serien någon gång.
Största överraskningen: Siege and storm, på två månader hann jag glömma hur bra shadow and bones serien var. :)
Omläsning: Ingen denna månad :)
 
Februari blev verkligen en månad fylld med uppföljare och jag tror att det temat kommer mars också gå en hel del på.
Och nu i mars tänker jag hoppas på att min lässvacka inte får något fäste utan att jag kommer att tokläsa hela månaden! :)

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top