Nytt

New Books / Permalink / 0
 
Några av dessa fick jag precis hem innan bokrean började och ioch med det så glömde jag nog visa upp dom.
 
 

Richelle Mead - Storm Born
Med tanke på hur mkt jag älskar hennes VA och Bloodlines serie så kände jag
att jag bara måste ha mer av denna författare! :)
(dock inte världens snyggaste cover)
 
 
 
 
Nicholas Sparks - A walk to remember
Jag har ju läst böcker av denna mannen förut och tänkte att jag skulle ge fler av dessa ett försök :)
Ska nog kanske börja läsa denna nu?
 
 
 
Och nu till det mest värdefulla jag nu har i min bokhylla:
 
 
George R R Martin - A World of Ice and Fire
Finns det någon bättre förberedelse inför den nya säsongen som kommer den 12e april.
Och jag ska läsa så mycket som möjligt av denna innan. Den är så underbart vacker ^^
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top