April 2015

Books / Permalink / 0
Ytterligare en månad har nått sitt slut och jag har en av dom största lässvackorna jag haft på säkert 3 år. Det märks så klart även på bloggandet, sorry för det.
Jag har i alla fall läst lite i april och detta är dom böckerna jag lyckats ta mig igenom:
 
Once - Anna Carey
Ruins and Rising - Leigh Bardugo
The witch of duva, The Too-clever fox, Little Knife - Leigh Bardugo
Angelfall - Susan Ee
 
 
 
 Lästa: 6st
Engelska: 6st
Antal lästa sidor: 1113
Avslutade serier: 1st
Kort noveller: 3st (till Grisha serien)
Ny Påbörjad serie: 1st 
Bästa: Angelfall helt klart!
Dåligast: Då får jag nog säga extra novellerna till Grisha serien
Största överraskningen: Angelfall, trodde inte en bok om änglar kunde vara så spännande :)
Omläsning: Ingen

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top