Extraordinary Means Tag

Books / Permalink / 0
 Jag har inte blivit taggad till att göra denna men jag tyckte den såg ganska rolig ut så jag tänker prova på denna, kan ju vara bra för er att lära känna mig lite mer också ^^
 
1.I would give up the internet for a month for a signed first edition of this book.
Jag skulle helt klart vilja ha en signerad first edition av någon av Harry Potter-böckerna, (hellst alla)
För är det någon bok jag älskar så mycket så är det Harry Potter :)
 
 
 
2. I would give up pizza for a year if it meant I could sit next to this author on a long plane ride.
 
Det skulle nog vara Sarah J Maas, jag skulle kunna diskutera Throne of Glass lääänge :) 
 
3. I would sit through a thousand hours of commercials if it would ensure that Hollywood made this book into a movie.
 
Det måste nog faktiskt vara The Selection som film. Förstå vilken Episk kärleksfilm dom skulle vara!
 
 
 
 
4. I would never read a new book again if it meant I could live inside this book.
 
Tyvärr blir ju detta samma svar som alla andra Hogwarts!! Min favoritskola! Skulle kunna tänka mig att leva i Vampire Academys skolan S:T Vladimir också. Om Rose gick i min klass ;)
 
 
5. I would let my google search history be made public if it meant I could be best friends with this author.
 
Richelle Mead!! Otrolig författare och som bästa vän måste jag ju få läsa böckerna först? ;)
Och hon verkar ha en underbar humor :)
 
6. I would donate everything I own to goodwill if it meant I could date this book character in real life. 
 
Asså detta är så svårt, för Maxon från The Selection! Han är den första som ploppar upp i mitt huvud. Men vid närmare eftertanke Chaol Westfall från Thone of Glass serien eller Jon snow från Game of thrones. Jag kan verkligen inte välja där!
Möjligtvis att Jamie Fraser från Outlander och Adrian Ivashkov från VA/Bloodlines skulle ha en chans också ;)
 
 
 
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top