Nytt

New Books / Permalink / 1
Fick ett bokpaket här om dagen som kommer vara det absolut sista för ett tag framöver. Från och med nu så blir det endast uppföljare :) Iaf året ut! :)
 
 
 
The Sin eaters daughter - Melinda Salisbury  En bok om en tjej som kan döda människor genom att dom nuddar hennes hud, (lite shatter me över denna)
The Geography of you and me - Jennifer e. Smith  Jag älskade ju Sammolikheten för kärlek vid första ögonkastet så självklart måste jag ha hennes andra böcker. En av dom få contemporary författarna jag gillar.
 
 
Cinder och Scarlet (The Lunar Chronicles) - Marissa Meyer
Äntligen lagt mina händer på dessa och den första ska definitivt läsas snart!
 
 
 
 
Deep Blue Sea - Jennifer Donnelly   Efter Of Poseidon så känner jag att jag vill ha mer sjöjungfrur...
The Mark of Athea - Rick Riordan  Bok nr 3 i Heroes of Olympus serien. 
 
 
 
 Rebel Belle - Rachel Hawkins   Har velat lägga mina vantar på denna länge då Rachel Hawkins är en av dom roligaste YA författarna jag vet :)
 
 
#1 - - Klara:

Vad kul med nya fina böcker! :)

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top