Nytt Ute

Books / Permalink / 0
Det var länge sedan jag visade några kommande böcker som jag längtar lite speciellt till, men eftersom Maj är en sjukt populär månad att släppa nya böcker och några av årets mest efterlängtade böcker (för mig) kommer ut nu i maj så tänker jag ängna detta åt dom.
 
Den bok som jag längtat mest till det senaste året är The Heir skriven av Kiera Cass.
Denna är uppföljaren till The Selection serien och alltså bok nummer fyra och handlar om Prinsessan.
Snacka om att jag längtat efter denna. Boken kom ut den 5e Maj
 
 
Nästa bok jag längtat en hel del till är A Court of Thorns and Roses som är Sara J Maas nyaste bok.
Denna handlar om älvor och är en Beauty and the Beast saga.
Jag älskar ju Sara J Maas och vill ha tag i allt hon skriver, denna kom ut den 5e Maj.
 
 
 
En annan bok jag vill ha (trotts att jag inte hunnit läsa bok 2 än) är End of Days skriven av Susan Ee.
Detta är den sista boken om Penryn och jag älskade ju första så jag kommer vilja ha tag i denna ganska snart!
Sjukt bra serie!! Boken kommer ut den 12e Maj
 
 
 En annan boks om kommer ut nu i maj är Crimson Bound av Rosamund Hodge.
Jag älskade hennes Cruel Beauty som var en ree-telling av skönheten och odjuret. Men nu kommer "uppföljaren" i samma serien, men denna är en ree-telling av Rödluvan.
Denna bok kom ut den 5e maj
 
 
 
 
Det finns många fler bra böcker som har kommit ut men dessa är dom jag längtat mest till i maj månad i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top