Nytt

New Books / Permalink / 0
 
Min sambo skulle ha en bok vilket såklart gjorde att jag passade på att köpa några till mig, jag älskar ju nya böcker! :)
 
World after - Susan Ee
Uppföljaren till Angelfall, är ganska ivrig på denna!
Half-Blood  -  Jennifer L Armentrout 
Har hört att denna ska vara som Vampire academy och den älskar jag ju!
 
 

Tomorrow when tha war began - John Marsden 
Har hört mkt gott om denna
Born at Midnight - C.C. Hunter 
En kompis har rekommenderat denna.
 
Rosornas krig - Conn Iggulden
Kände att jag måste läsa något av denna mannen då han dyker upp på årets bokmässa i september!
 
A Court of Thorns and Roses - Sarah J Maas
En ny bok och serie från Throne of Glas författaren.
Denna tänker jag spara till semestern så jag kan plöja den ostört! (ursäkta att jag inte hade någon bild)
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top