10 Wishes I'd Ask The Book Genie To Grant Me

Books / Permalink / 0
 
 
 Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish en Top Ten Tuesday Här ger man sin Topp 10 i veckans valda ämne. Denna vecka är det:
  10 Wishes I'd Ask The Book Genie To Grant Me
 
Åh jag har så många olika bok-önskningar så denna blir nog lätt :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
       
 
10. En sådan här boktårta i födelsedags present nästa år ^^
 
 
 
 
 
 
  
 
9. Att jag 2016 får chansen att läsa 200 böcker :D
 
 
 
 
 
 
 
 
    
  8. Att ha dessa serier olästa så jag får chansen att läsa dom för första gången igen:
Vampire Academy
Harry Potter
Throne of Glas
Percy Jackson
Bloodlines
The Selection
Heroes of Olympus
The Cahill Sisters
Starcrossed
Cirkeln
The Grisha series
The Hungergames series
Angelfall
 
 
 
 
 
 
    
7. Att någon kunde be Diana gabaldon att göra sin böcker lite kortare
så att man hinner läsa dom över huvud taget. 1000 sidor per bok är lite väl mkt... 
 
 
 
 
 
( min fulla TBR-jar)   
   
6. Mer tid att läsa dom cirka 200 olästa böckerna jag har....
 
 
 
 
 
  
5. Gärna Ytterligare en spin-off på Percy Jackson serien med Percy Jackson i :)
 
 
 
 
 
 
  
  
4. Att George R R Martin får lite eld i brallan och lyckas skriva klart nästa
Game of Thrones bok innan tv-serien kommer ut i vår igen.
 
 
 
 
 
   
3.  Att Throne of Glas serien aldrig kommer ta slut eller bli tråkig!
 
 
 
 
 
   
 
2. Fler böcker i Vampire Academy serien av Richelle Mead
(Jag vill ha mer Rose igen!!!)
 
 
 
 
 
 
 
 
1. Fler böcker i Harry Potter serien av J K Rowling
(Kanske om Harrys barn och deras tid på Hogwarts?)
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top