Ten Bookish Things I Want to Quit Or Have Quit

Books / Permalink / 0
 Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish en Top Ten Tuesday Här ger man sin Topp 10 i veckans valda ämne. Denna vecka är det:
  Ten Bookish Things I Want to Quit Or Have Quit
 
Denna veckan blir det serier som jag börjat på men inte tänker läsa klart.
 
 
 
 
 
 
       
 
10. Glas house av Rachel Caine
(Har läst bok 1 och just nu kommer jag inte fortsätta, men finns en riskt att jag försöker igen om något år :)
 
 
 
 
 
 
  
 
9. Teardrop av Lauren Kate
(Har läst bok 1 och just nu kommer jag absolut inte fortsätta men vem vet om några år?)
 
 
 
 
 
   
  8. My Love Lies Bleeding av Alyxandra Harvey
(Har läst bok 1)
 
 
 
 
 
 
   
7. Sookie Stackhouse av Charlaine Harris
(Har läst bok 1-5) 
 
 
 
 
 
 
   
6. Under The Never Sky av Veronica Rossi
(Har läst bok 1) 
 
 
 
 
 
  
5. Mythos Academy av Jennifer Estep
(Har läst bok 1) 
 
 
 
 
  
4. The 100 av Morgan Kass
(Har läst bok 1 men tror jag håller mig till Tv-serien)
 
 
 
 
 
   
3.  The Fellowship of the Ring av J R R Tolkien
(Har läst bok 1&2)
 
 
 
 
 
   
 
2. WOOL av Hugh Howey
(Har läst bok 1)
 
 
 
 
 
 
 
1. Beautiful Creatures av Kami Garcia & Margaret Stohle
(Har läst bok 1)
 
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top