Augusti

Books / Permalink / 0
Oj Oj Oj, vilken boktorka jag haft i Augusti. Och tyvärr kommer det nog bara bli värre.
Som ni kanske vet har jag nu en flytt framför mig och kommer därför inte ha jätte mkt tid.. men jag har ändå fixat lite tidsinställda inlägg ;)
 
Dock måste jag säga att några av böckerna jag läst denna månad är ganska feta och det tar ju sin lilla tid.
(Typ Heir of fire som jag inte är färdig med än)
 
 
 
Percy Jackson and the greek gods  - Rick Riordan
The Girl of fire and thorns - Rae Carson
The House of Hades - Rick Riordan
The Murder Complex - Lindsay Cummings
 
 
      
 
 
Lästa: 4st
Engelska: 4st
Antal lästa sidor:1866st
 (har också läst 300 sidor Heir of Fire men det får komma med nästa månad ;)
Avslutade serier: 0st
Kort noveller: 0st
Ny Påbörjad serie: 2st 
Bästa: Inget slår ju Rick Riordans böcker, men The Girl of Fire and Thorns var riktigt bra!
Dåligast: Tjao måste jag välja så blir det väll The Murder Complex, men den va bra!
Största överraskningen: The Girl of Fire and Thorns
Omläsning: Ingen
 
 
 

Lisa’s quotes


Goodreads Quotes
Till top